söndag 6 mars 2011

Man skall inte stoppa tån i mynningen på en limpistol

"Asså" jag och lim. Jag vet inte om ni harläst mina inlägg om superlim. Idag har jag jobbat med limpistol Det är en grej som smälter små plaststavar så det blir flytande lim som är väldigt varmt. När jag limmar så ser jag till att koncentrera mig stnhärt på objektet som jag limmar så att jag inte gör fel eller bränner mig. För limmet fastnar ungefär som varmt stearig fast det är mycket varmare. Medan jag limmar så ramlar limpistolen ner på golvet och jag ignorerar det eftersom jag är totalt koncentrerad med limma fast en kattnos. När nosen är på plts börjar jag göra andra saker. Plötsligt gör det jätteont i stortån. ??????????????????? Oj då jag har ( puckot) lyckats med att köra in tå i mynningen på limpistolen. Gissa om det blev varmt.Jag är totalt hopplös. Tången som jag hade i näven nyss är borta. Hade jag inte vetat vad jag gjort hade jag adrig trott på att jag skapat de grejor jag skapat med tanke på att jag är värsta klanten när jag jobbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar