söndag 6 mars 2011

Vete sjutton om det blir någon hemsida

Ringde igår till den som hade hand om websidan som jag skall ta över. Han hade nog slarvart bort min epostadress eftersom han ville ha den igen. Han har inte heller anmält mig till de som är huvudansvariga för hemsidan. Vi är bara en del av den.

I vilket fall som helst sa han att han skulle eposta mig pappren. Pappren!!!???? epost??!!! "Öh du menar väl att du skall skicka dem till mig via posten?" "Nej jag epostar!" "Papper?" "ja" "menar du papper?" "Ja" "öh äh strunt samma, det är lungt" Alltså jag fattar inget. Han kanske skulle skriva av pappren och eposta mig dem. Vad vet jag. Men papper och epost hör inte ihop. Senare närjag väl fått epost visade det sig att han hoppades på att de som är huvudansvariga hade något slags startuppkompendium. Hm.

Nåja när vi diskuterade sidan så tyckte han att jag skulle skriva mellan tummen och pekfingret. ?????????????????????? Oj oj oj oj oj oj. Jag och min Aspergers behöver jag säga mer? Sedan tyckte han att jag skulle följa den röda tråden. Öh, jo jag har varit med om en röd tråd i korsord och någon frågesport på spåret eller vad det var. Men jag har aldrig riktigt fattat den till 100% Desstuom har jag bara görn tråd hemma ( det var ett skämt.) Han tyckte också att vi skulle ha ett möte där vi alla träffas och diskuterar sidan. Jag kan säga direkt att inspirationen är död. Jag föreställer mig ett gäng människor som inte kan bestämma sig och kommer fram till en torrbollsaktig lösning som jag kommer att avsky. Jag hade föreställt mig att kunna skriva lite glatt och kanske lite berättande om verksamheterna. Faktum är att jag undrar om den där föreningen verkligen vill ha medlemmar. Det har varit så torrbolls aktigt. När jag frågade en för jag ville vara med på en aktivitet så fick jag så dålig information att jag bestämde mig för att inte gå. Pratar konstigt och gammaldags gör de med. Urk. Jag önskar att det vore lite mer enkelt att prata med medlemmarna. Det kommer att gå åt pipan med deras uttryck och min Asperger.

Dessutom har inspirationen falnat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar