söndag 30 mars 2008

Idag

verkar vara en kall dag. Jag har inte tittat ut ännu men jag hör hur vinden viner. Usch det låter kallt.

Jag har just nu spenderat på tok alldeles för många timmar framför datorn med att sätta upp en ny hemsida med origami. Nu är i alla fall basen gjord och det återstår sedan att fylla sidan med objekt

Knäpp som jag är så envisas jag med att ha 3 språkiga hemsidor. Varför vet jag inte. För så där språkkunnig är jag inte och stavfelen och grammatikfelen skall vi bara inte diskutera. Men men det finns säkert någon som får sig ett gott skratt.

Snart skall jag laga lite mat. Magen kurrar och jag har noll inspiraton.

Tack och lov så kom jag plötsligt på att att jag har gårdagens ris och korv storganoff kvar.

yippeeeeeeeeeeeeeee jag slipper laga mat

Alltså går jag och äter nu.

Sedan tittar och svarar jag på kommentarer samt läser era bloggar.

Jag hoppas att ni alla har det bra därute i etern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar