söndag 30 mars 2008

jag avskyr när tekniken inte fungerar

resten av kvällen ängnade jag åt att redigera titlar och sortera hårddisken på min inspelningsbara DVD. Den var så seg att det tog minst en kvart att skriva en titel.

När Doc Martin väl började så hängde sig skiten. Så jag fick dra ut jacket ( något jag avskyr) men tyvärr drog jag ut jacket på TV:n.

När jag väl fått igång Tv och DVD så hade jag missat några minuter på Doc Martin. Gissa om jag var sur. Jag fick verkligen behärska mig för att inte drämma till DVD spelaren.

Varför skall teknik vara så krångligt och varför blir man så arg?

Det gick i alla fall lite bättre med grisarna. Vissa blev bra och vissa blev hopplösa. Jag fattar ingenting för det är lika stort papper och jag viker på samma sätt ändå blir de totalt olika.

Papper är i alla fall mer logiskt än teknik.

Nu skall jag surfa vidare lite och ändra bakgrund på min nya hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar